Pentru cei mai putin familiarizati cu termenul de tuning auto, acesta nu inseamna neaparat schimbarea aspectului masinii in ceva foarte agresiv, o masina umflata cu praguri, prize de aer, spoilere, eleroane exagerate. Exista si un tuning exterior mai "moderat" care deseori trece neobservat dar el totusi schimba aspectul masinii.

    Tuning nu inseamna neaparat doar praguri, eleroane, spoilere, exista si tuning interior ce are rol de schimbare a habitaclului masinii oferendu-i o tenta mai sportiva sau mai extravaganta, depinde de gustul fiecaruia; tuningul la motor ce are drept scop principal cresterea puterii motorului prin diverse mijloace.

     Spoilerele, pragurile, eleroanele nu au doar un rol optic, ele ajutand si la drenarea curentilor de aer. Firme specializate creeaza asa numitele kituri exterioare, proiectate in cele mai mici detalii si testate in tunele aerodinamice. Aceste kituri au rolul de a ghida curentii de aer crescand aderenta masinii la viteze mari.

      Jantele din aliaj usor. Probabil te intrebi : la ce folos?
Raspunsul nostru sper sa te convinga: sunt mult mai rezistente, ofera o ventilatie mult mai buna a franelor si nu in ultimul rand , imbunatatesc designul masinii tale in proportie de aproximativ 70% ... Jantele din aliaj usor sunt prima si cea mai importanta imbunatatire pe care o poti aduce aspectului masinii tale. Ele ii confera personalitate dandu-i o alura mai spotiva, mai dinamica, valorificandu-i la maxim calitatile. Jantele din aliaj usor comporta o serie de avantaje care le fac net superioare celor din tabla:
   - designul lor este special studiat pentru a asigura o ventilare cat mai eficienta a franelor
   - sunt incasabile
   - sunt verificate cu raze X ceea ce le asigura o calitate exceptionala
  - sunt omologate de cele mai severe organisme de certificare internationale, precum TUV, KBA sau ABE
   - sunt disponibile intr-o gama variata de modele si dimensiunii, alegerea finala apartinand clientului

      Pe langa blanita pe scaune, zeci de braduleti parfumati agatati de oglinda, idicatoare si ceasuri de bord si leduri colorate puteti sa va transformati interiorul masinii intr-un adevarat bolid de raliu cu scaune sport, volan sport, covor de aluminiu, pedalier sport, bord si elemente de bord in culoarea tapiteriei.

       Partea de sonorizare se incadreaza tot la tuningul interior, aici contand mult pozitionarea boxelor (inaltele sa nu fie separate de bass, iar boxele mai performante sa fie pozitionate in fata).

      Tuningul la motor are drept scop marirea puterii motorului, sau functionarea in conditii si parametrii optimi ai acestuia. Filtrul de aer sport si evacuarea nu ofera o putere mai mare masinii ci dreneaza la evacuare curentii de aer astfel incat acestia sa aiba o curgere mai lina; filtru de aer permite accesul unei cantitati de aer mai mare in camera de ardere, el avand in acelasi timp si rol de racire

      Cresterea puterii motorului se face doar prin sisteme NOS si Turbo care au principii de functionare diferite dar cu acelasi scop: introducerea fortata a aerului in camera de ardere. Chip-ul reprezinta o technologie relativ noua si mai la indemana tuturor (nu este atat de costisitor).

      Rolul chip-ului este ca in urma unor calcule (cantitatea de aer admisa, cant. gazelor la evacuare, cantitatea de benzina admisa, calitatea benzinei, conditii de drum, conditii meteo, modul de sofat, greutatea masinii ...) sa aduca functionarea motorului la parametrii normali de functionare si sa elimine influenta unor factori externi (conditiile de drum, de vreme).